امروز

پنج شنبه, ۲ خرداد , ۱۳۹۸

  ساعت

۲۲:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

برقراری ارتباط با مخاطبان برون سازمانی: مدیریت افکار عمومی و رفتار

در تشکیلات سازمانی مراقبت های بهداشتی، روابط عمومی نقش مهمی در مدیریت ارتباط با گروه های مختلفی از مخاطبان برون سازمانی و همچنین با کل جامعه نقش ایفا می کند.

مدیریت این روابط شامل هر دو نوع فعالیت ارتباطی فعال و واکنشی است .

در فعالیت واکنشی، روابط عمومی به افکار، بحرانها و نگرانی ها پاسخ میدهد و همچنین از سایر ابزارهای و نهادهای اجتماعی هم بهره میبرد. در فعالیت فعال روابط عمومی درگیر یکسری عملیات و برنامه های اطلاع رسانی میشود که بر رفتارهای طیف گسترده ای از جامعه ی هدف تاثیر میگذارد یا ان را تغییر میدهد که این بخشی از فرایند استراتژیک است .

این فرایند استراتژیک شامل مدیریت تصویر و هویت سازمانی ، تاثیر گذاری بر سیاست های عمومی، حمایت از ارتقاء سلامت و آموزش، بهبود وصعیت مالی و خودباوری و مدیریت تغییرات و بحرانهای سازمانی است .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی