امروز

چهارشنبه, ۲۱ آذر , ۱۳۹۷

  ساعت

۱۵:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

این مطالعه به بررسی نقش روابط عمومی در ایجاد تصویر خدمات سلامت می‌پردازد. بیمارستان‌ها نیاز به فعالیت‌های روابط عمومی دارند تا آن‌ها را از رقبا متمایز ساخته و ارتباطی دوطرفه بین جامعه و بیمارستان ایجاد کنند و تصویری زیبا از بیمارستان بسازند.

بررسی رضایت از ۲۶۴ بیمار انجام شد که خدمات بهداشتی در بیمارستان دانشگاه مالتپه دریافت کرده‌اند.

پژوهش بر معاینات بیمارستان، مراقبت، غذا و خدمات فیزیکی؛ ادب و رفتار دکتر و پرستار نسبت به بیماران و بستگان بیمار متمرکز بود. معاینه، بررسی، عملیات تعویض ملافه و تخلیه زباله‌ها همه موردبررسی قرار گرفتند.

روابط عمومی به‌عنوان فعالیت در داخل و خارج از بیمارستان تلقی شد. موضوع دیگر آن مطالعه میزان توصیه برای ادامه دادن خدمات بهداشتی بیمارستان به بیماران آینده‌نگر و دنبال درمان بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی