امروز

چهارشنبه, ۲۱ آذر , ۱۳۹۷

  ساعت

۱۵:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

در تلاش برای آزمودن استحکام یافته‌های متعدد در آمریکا که مربوط به انتخاب بیمارستان در یک کشور دیگر می‌باشد، این مطالعه به منظور بررسی عوامل انتخاب بیمارستان بر ۸۶۹ نفر در سه بیمارستان عمومی و یک بیمارستان خصوصی در آنکارا پایتخت ترکیه انجام شد و تلاش برای تعیین سطح اهمیت آن‌ها صورت گرفت.

شناسایی این عوامل و تعیین سطح اثر آن‌ها در تمرکز بر تلاش‌های مدیریت در این حوزه کلیدی و در تدوین استراتژی‌های بازاریابی مؤثر برای حفظ و گسترش پایگاه‌های بیمار و بیمارستان‌ها در آینده مهم است.

یافته‌های ما اهمیت دسترسی به خدمات بیمارستانی برای مصرف‌کنندگان در انتخاب بیمارستان و همچنین نقش تصویر بیمارستان، ظاهر فیزیکی آن و قابلیت‌های فنّاورانه در اطلاع‌رسانی چنین انتخابی را برجسته می‌کنند.

مدیران بیمارستان‌های آمریکا می‌توانند از این یافته‌ها برای درک بیشتر بیماران و انتخاب مربوط به امکانات مراقبت‌های بهداشتی و توسعه استراتژی‌های بازاریابی استفاده کنند که ممکن است به‌طور مؤثرتر بازار آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی